افتتاح نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی در ساری 
کد خبر: 4208968
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

افتتاح نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی در ساری 

دبیر اجرایی بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه قرآن کریم، کتاب و محصولات فرهنگی مذهبی استان مازندران گفت: این نمایشگاه با حضور محمدباقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز، 18 فروردین ماه در سالن سلمان هراتی اداره‌کل ارشاد مازندران افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی در ساری به گزارش ایکنا از مازندران، بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن، کتاب و محصولات فرهنگی و مذهبی استان مازندران، صبح امروز، ۱۸ فروردین ماه با حضور آیت‌الله محمد باقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در ساری افتتاح شد.
 
صفا رنجبر کوچکسرایی، دبیر اجرایی این نمایشگاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز ۱۸ تا ۲۱ فروردین همراه با برنامه‌های متعدد قرآنی و فرهنگی به‌صورت دو شیفت صبح و عصر تا اذان مغرب برپا می‌شود.
 
وی با بیان اینکه ساعات کار نمایشگاه در ماه مبارک رمضان، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برپا است، تصریح کرد: برگزاری برنامه تجلیل از فعالان و ناشران کتاب، برگزاری تالار گفت‌وگو، برگزاری محافل انس با قرآن از جمله برنامه‌های این نمایشگاه قرآنی است.
 
رنجبر گفت: در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان که با استقبال فعالان قرآنی، فرهنگی و هنری مواجه شد، ۴۰ غرفه‌دار محصولات خود را عرضه کردند.
 
دبیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن، کتاب و محصولات فرهنگی و مذهبی استان مازندران اظهار کرد: استقرار غرفه فعالیت دارالقرآن سپاه کربلای مازندران و فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی و اداره‌کل آموزش و پرورش از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است که اقدام به برپایی محافل قرآنی، کلاس آموزشی خواهند کرد.
 
انتهای پیام
captcha